zondag 4 maart 2012

Nieuwe buurtwinkel in Herent-centrum



Onlangs opende dagwinkel "RIA" haar deuren langs de Mechelsesteenweg 455. De winkel wordt uitgebaat door Budir Budhathoki. Hij is afkomstig uit Nepal en woont ondertussen al vijftien jaar in België. 'Ik merkte dat er in dit stukje Herent nog geen winkel met algemene voedingswaren was, dus ik besloot om zelf met zo'n winkel te starten', vertelt Budir, 'Ik heb de winkel genoemd naar mijn vierjarig dochtertje Ria'.

Budir was tot eind vorig jaar werkzaam in restaurant "De Adellijke Belofte" te Leuven. 'Toen het restaurant afbrandde, werd ik werkloos', vertelt hij, 'Daarom ging ik op zoek naar een nieuwe uitdaging'.

Naast gewone voedingswaren, kan U in de winkel ook terecht voor een aantal Fair Trade producten zoals koffie, choco, rijst, ijs, suiker en honing. De winkel is open van 8 tot 20 uur, ook op zaterdag en zondag.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten